Usia blog

Daisypath Vacation tickers

$edikit Tentang Hamba Allah Ini ::

My photo
Kuala Lumpur, Terengganu, Malaysia
Nama diberi NUR ADILA AB RAHMAN..{CAHAYA KEADILAN}..I'm not single coz i have ALLAH,FAMILY & FRENS :: dilahirkan sebagai ank ke-5 dari 6 adik brdik..hidup bahagia sejak lahir di kediaman dengan 3 jejaka soleh + hensem & 4 wanita solehah + cantik iaitu my dad,mom,2 elder brothers,2 elder sisters & 1 younger sister:: I'm Cancer~~~ i like to be myself,so it's up to anyone who can or can't accept me as who i am...xska la owg hipokrit..bkwn la scra jujur insyaAllah akn lebih diberkati... ak xkesa law dtgur if da somethng mistake i've done but i really hate someone who critic without in good manner

BORNDAY~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

GRADUATE DAY~~~

Daisypath Graduation tickers

Alert U're Time


Get your own Digital Clock

Tuesday 28 June 2011

xdsgka akn wjud gk blog ak...

im the new one here...xsgka smpi ak wt blog sdri..n it is smthng like to luahkn ak pnye rse,pndpt n pe yg berain dfkrnku...huhu dramatis seyh...
lom ney ak juz bc blog2 mber2 ak je...p pd mlm ney pe ntah sbb ak wt blog ney..hehe


this blog juz to write up wht i thnk inseide my head n heart..<ecece yo2 ja>
 blog ney law xda yg dpt trme pe ak tlis or post maap le ya coz this my blog is not to be u're fveret i think...so ak xkesa la ko ska ke x kn...p law da pe2 ak slh or xbtol..juz tgur..i can accept other opinion or wht else..jnji jgn la men ktuk2 kn...very hate of it..

0 Pengulas Tegar: